CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, July 27, 2008

私によってはすべてが古い一続き私抜けている

私は実際に私のギターを今必要とする! !


私は重いとても金属の原料をする必要がある~~~私によっては私が私のM A R S H A L L スタックアンペアで私のJ A C K S O N を差し込む時が抜けている......haihhhhh....


私によってはそれが抜けている! ! 私の近くですべてを揺する音の大きさの完全な送風アンペア...



Till then rock on...


current mood- miss everything bout anything and anytime
listening to- killswitch engage (eye of the storm)


___________________________________________________
What can i do to make it go,
i hate it,
hate the smell of it,
is it fear or is it me?
if only u can inspire me to rise,
and rise upon all,
u were never alone,
never alone,
she screams, she screams her lungs out
i'll be waiting,
its now,
its THE END.
___________________________________________________

0 freaking comments: